Психологиялық қызмет

Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына

Сізде оқиға бар-сіздің балаңыз алғаш рет мектеп табалдырығын аттады. Ол мектепте қалай үлгереді, оқушы болғанды ұнатады ма, мұғаліммен, сыныптастарымен қарым-қатынас қалай дамиды? Бұл алаңдаушылық барлық ата-аналарды жеңеді, тіпті екінші, үшінші немесе бесінші бала мектепке барса да. Бұл табиғи нәрсе, өйткені, әрбір кішкентай адам қайталанбас, өзінің ішкі әлемі, қызығушылықтары, қабілеттері мен мүмкіндіктері бар. Ата – аналардың тәрбиешілермен бірге басты міндеті-баланың мектепке қуана-қуана баруы, қоршаған әлемді білуі және, әрине, жақсы оқуы үшін оқытуды ұйымдастыру.

Екінші сынып оқушылары

Алдымен екінші сынып оқушыларының өзін-өзі бағалау ерекшеліктеріне назар аударайық. Екінші сыныпқа балалар «тәжірибелі» оқушылармен келеді. Баланың жүйелі оқуға, жаңа міндеттерге, ересектермен және құрдастарымен жаңа қарым-қатынасқа бейімделу кезеңі аяқталды. Енді кішкентай оқушы оны мектепте не күтіп тұрғанын жақсы біледі.  Екінші сынып оқушыларының үміттері бірінші курстың олар үшін қаншалықты сәтті болғанына байланысты: «Мен бірінші сыныптағыдай жақсы оқимын деп ойлаймын»; «Сол жылы мен жақсы жұмыс істей алмадым. Нашар жаздым. Енді мен қалай істей алатынымды әлі білмеймін».

Үшінші сынып оқушылары.

Үшінші сынып-бастауыш сынып оқушысының өміріндегі бетбұрыс. Көптеген мұғалімдер оқудың үшінші жылынан бастап балалар оқуды шынымен саналы түрде қабылдай бастайтынын, білімге белсенді қызығушылық таныта бастайтынын атап өтті. Бұл көбінесе белгілі бір кезеңдегі балалардың жалпы интеллектуалды дамуында болатын елеулі өзгерістерге байланысты. Психологиялық зерттеулер екінші және үшінші сыныптар арасында оқушылардың ақыл-ой дамуында «секіріс» бар екенін көрсетеді. Дәл осы оқыту кезеңінде ақыл-ой операцияларын белсенді игеру және дамыту жүреді, ауызша ойлау, яғни ұғымдармен жұмыс жасайтын ойлау қарқынды дамиды.

Төртінші сынып оқушылары

Бастауыш сыныптарда оқудың төртінші жылы баланың мектеп өмірінің бірінші кезеңін аяқтайды. Төртінші сынып оқушылары-бастауыш мектеп түлектері. Дәл осы факт ересектердің осы жастағы балалармен қарым-қатынаста
болатын екпіндерін анықтайды. Орта мектепке ауысу перспективасы ересектерді төртінші сынып оқушыларының оқу дағдылары мен дағдыларының қалыптасуына басымдық беруге мәжбүр етеді.

5-сынып оқушыларының жас ерекшеліктері.

Бастауыш мектептен кіші жасөспірімге ауысу.

Орта мектепте бейімделу.

Алтыншы сынып оқушыларының жас ерекшеліктері

Алтыншы сынып оқушылары танымдық белсенділік пен қызығушылықтың күрт өсуімен, танымдық қызығушылықтардың пайда болуымен сипатталады.
Осы кезеңде жасөспірім өзінің күнделікті өмірінен әлдеқайда көп нәрсеге қызығушылық танытады. Ол өткен және болашақ мәселелеріне, соғыс пен бейбітшілік, өмір мен өлім мәселелеріне, экологиялық және әлеуметтік тақырыптарға,  әлемді білу мүмкіндіктеріне, келімсектерге, бақсыларға және Жұлдыз жорамалдарына қызығушылық таныта бастайды. Бұл жасты «қызығушылықтың шарықтау шегі» кезеңі деп атауға болады. Психологтар арасында жасөспірім бәрін біледі және мектеп бағдарламасына кірмейтін барлық нәрсеге қызығушылық танытады деген әзіл жиі кездеседі.

Жас ерекшеліктері

7-8 сынып-эмоционалды теңгерімсіздіктің шыңы. Жасөспірімдер оңай қозғалады және әрқашан олардың жағдайын жеңе алмайды. Бұл тәртіптің нашарлауына әкелуі мүмкін, әсіресе соңғы сабақтарда немесе бақылау жұмыстарынан кейін: жасөспірімдер қатты сөйлей бастайды, күледі. Жасөспірімдердің көңіл-күйі күрт өзгерістерге ұшырайды
(кең таралған көңілділіктен депрессиялық пассивтілікке ауысу). Сезімталдық, ашуланшақтық артады. Тіпті шамалы ескерту жиі күшті реакцияға әкеледі.

Мемлекеттік рәміздер

«Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері туралы» Конституциялық Заң 2007 жылғы 4 маусымда қабылданды. Осы Заңға сәйкес жыл сайын 4 маусым Қазақстан Республикасында Мемлекеттік рәміздер күні ретінде атап өтіледі.
Мемлекеттік рәміздер-бұл кез-келген мемлекеттің өзіндік ерекшелігі мен егемендігін білдіретін ажырамас атрибуттарының бірі. Қазақстан Республикасында Мемлекеттік Ту, Мемлекеттік Елтаңба және Мемлекеттік Әнұран Мемлекеттік рәміздер болып табылады.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гимні

Бұрын «Менің Қазақстаным» әні ретінде белгілі болған Қазақстанның әнұраны Президент Нұрсұлтан Назарбаевтың бастамасымен 2006 жылғы 6 қаңтарда ел Парламентімен бекітілді. Ол алғаш рет 2006 жылдың 11 қаңтарында Мемлекет басшысының салтанатты инаугурациясы кезінде шырқалды.
Музыкасы – композитор Шәмші Қалдаяқов, сөздері – Жұмекен Нәжімеденов пен Нұрсұлтан Назарбаев.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Туы

Ту – мемлекеттің егемендік пен біртұтастықты білдіретін басты рәміздерінің бірі. «Флаг» термині «vlag» деген нидерланд сөзінен шыққан және белгіленген көлем мен түстегі, әдетте елтаңба немесе эмблема түрінде бейнеленген, діңгекке немесе бауға бекітілген мата ұғымын білдіреді. Ту ежелден елдің халқын біріктіру және оны белгілі бір мемлекеттік құрылымға сәйкестендіру міндетін атқарып келеді.

Тәуелсіз Қазақстанның Мемлекеттік туы ресми түрде 1992 жылы қабылданды. Оның авторы – белгілі суретші Шәкен Ниязбеков.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Елтаңбасы

Елтаңба – мемлекеттің басты рәміздерінің бірі. Елтаңба («герб») термині немістің «erbe» (мұра) деген сөзінен шыққан. Мемлекеттің мәдени және  тарихи дәстүрін бейнелейтін символдық мәні бар үйлесімді пішіндер мен заттардың мирастық ерекшелік белгісін білдіреді.

Қазіргі Қазақстан аумағын мекендеген қола дәуірінің көшпенділері кейін графикалық ұғымы «таңба» деп аталған ерекше символ-тотем арқылы өздерін танытқанына тарих куәлік етіп отыр. Алғаш рет бұл термин Түрік қағанаты тұсында қолданыла бастаған.

Егеменді Қазақстанның Елтаңбасы 1992 жылы ресми түрде қабылданды. Оның авторлары – белгілі сәулетшілер Жандарбек Мәлібеков пен Шот-Аман Уәлиханов.